Önceki gün posta gazetesine bakınırken Aslı Utkan’ın ‘derin mevzular‘ adlı köşesini gördüm. Kadının yazdıkları sahiden hoşuma gitti. Dobra dobra anlatmış herşeyi. Hatırlıyorum daha öncede bir kaç yazısını okuyup keyif almıştım. Şimdi ise kadınların derdi ne ? adlı yazısı hakkında konuşmak istiyorum.
Utkan, kadınların yaşadığı genel sorundan bahsetmiş kendince. Kızların peşinden haftalarca aylarca koşan ve birlikte yaşanan özel bir günün ardından irtibatı kesen görüşmek istemeyen erkeklerin amacı ne ? demeye getirmiş. Buyrun hep beraber görelim.
Kadınların derdi ne ?
Bugünlerde herkes pek ıssız…Bizim kızlar cephesi yani. Dertler ortak; Adamlar ısrarla peşimizden koşuyor, bizimle ilgilendiklerine fena halde inanmamızı sağlıyorlar. Önce güvenemiyoruz. ‘Bütün kızlara aynını yapıyordur, neyin peşinde olacak ki’ deyip temkinli davranıyoruz. Ne de olsa daha önceden antrenmanlıyız. Defalarca yarı yolda bırakılmışız.
Her inandığımız, her ‘işte bu’ dediğimiz gitmiş, biz kalmışız… Biz geri çekildikçe adamlar üstümüze geliyor. Bir şekilde kırıyorlar kapımızı. Davetsizce gelip kuruluyorlar baş köşeye. Biz bile şaşırıyoruz.
Her şey bir de benimle yatmak içinmiş
‘Niye izin verdim ki’ diye söylensek de kapımıza geleni geri çevirmiyoruz. Bir adım geri, iki adım ileri başımıza gelenin tadını çıkarıyoruz. Bu kadar istediğine göre gerçekten bana aşık diye düşünüyoruz.
Zaten her karşımıza çıkanı daha önceki yıkıp gitmişlerle kıyaslarsak karıncalara yem oluruz. Belki gerçekten doğru söylüyordur. Belki gerçekten bize aşıktır. Belki gerçekten öncekilerden farklıdır. Yaşamadan bilemeyiz ki. Bir naz ediyoruz, iki naz ediyoruz. Fazla naz aşık usandırır bildiğimizden üçüncüde teslim oluyor ve onunla yatıyoruz !
O günlerce peşimizden koşan, türlü şirinliklerle kalbimizi çalan adam gidiyor. Bizimle bir gece sevişmiş, eğer aynı iş yerindeysek ertesi gün yüzümüze bakmamış, yok başka ortamlardaysak ne aramış ne sormuş bir adam geliyor.
‘Her şey seks içinmiş’ bir kez daha anlıyoruz. Her şey bir de benimle yatmak içinmiş diye düşünüyoruz. Üzeri yazılıp çizilmiş, işi bitince de buruşturulup atılmış o kağıtlar gibi hissediyoruz. Tamam sekste kullanmak tek taraflı olmaz. Biz de zevk aldık, biz de onun bedeninden faydalandık. Anlayamadığımız o kısmı değil. Elde ettikten sonra değişen ne , onu çözemiyoruz. Eğer ağzımız kokmuyorsa, eğer tenimizde bir pürüz yoksa, eğer o ilk gece bize göre kusursuzsa…
Niye peşimizden koşmalar kesilir ? Bizim için yolunda giden erkek için ‘olmayan’ nedir ?
Kadın için en kötüsü ‘biliyordum böyle yapacağını’ diye dövünmektir. Bile bile ladeslemenin ardından kapıları daha sıkı kapatır aşka tövbe ederiz.
Aslı utkan kadınların derdini işte böyle açıklamış…
Şimdi söz bende. Aslında biz erkeklerin çoğunda aynı mantık vardır. Hani derlerya herşey köprüyü geçene kadar, topu ağlarla buluşturana kadar diye. Aynen öyle. Yalnız bütün erkekler öyledir demiyorum bazı kesimler diye ayırt edersem daha sağlıklı olur sanırım. Neyse.
Bazı erkekler bazı kızları erişilmez olarak görür. Güzelliğiyle, fiziğiyle, şık giyimiyle dahası dekoltesiyle dikkatleri üzerine çekiyorsa ve okuduğu bölüm de kayda değer birşeyse hepten gözümüzde büyürler. O kızı elde etmek için peşinden koşmalar, süpriz yapmalar, sözde şirinlik yapacam diye şebeklik yapmalar hemen her türlü yöntem denenir. Sonunda karşıdaki de bu duruma dayanamayıp gerçekten inanır ve yaptığı nazların sonucunda beraber olmaya karar verir. İşte o andan itibaren erkek için yeni amaçlar doğar… Aradan geçen günlerin ardından yapılan ısrarlara dayanamayan kız birlikte olmayı yani yatmayı kabul eder.
Ertesi gün şöyle bir düşünce doğar erkekte; bu kızında diğerlerinden farkı yokmuş aslında. Gözümde fazla büyütmüşüm, benimle yattığına göre sıradan kendi çapında biriymiş deyip görüşmelere ve yaptığı şirinliklere son verir. Ardından erkek farklı denizlere yelken açar ve erişilmesi zor sandığı diğer kızların peşine düşmeye başlar. Halbu ki bilmediği birşey vardır. Erişilemeyecek kız yoktur, onu elde edemeyen erkek vardır.
Aradığını bulduğunda ise yine aynı yöntemler tekrar edilir ve karşıdakini elde etmek için binbir takla atılır. Sonunu biliyorsunuz zaten…
Bazı kesimlerde var ki sevdiğim insan tek olsun başkası olmasın hep benimle birlikte kalsın isterler. Haklıdırlar aslıda. Bende bu görüşün savunucularındanım.. Ayda bir sevgili değiştirmektense kendini bilen, kalbi ve yüzü güzel olan birine aşık olup sürekli onunla birlikte olmak en iyisidir.
Gazetedeki yazıyı taratıp bana ulaştıran ahmetçakır‘a teşekkür ederim.
Aralık 20th, 2008 at 03:03
[...] Original post by http://henster.org/kadinlarin-derdi-ne-erkeklerin-amaci-ne.html [...]
Aralık 20th, 2008 at 15:32
Sonunda buldun demek yazıyı
Gerçekten aramana değmiş ..
Kadınları anlamak zor be adaş
Aralık 21st, 2008 at 03:22
:):):):) ya komikkkkkkk gerçekten..yorumumu gülmekten yazamıyorumm desem…
ilk önce komik gelen şey şu başlık,kadınların derdi ney?bu muymuş kadınların derdi:) allah iyiliğinizi versin.. yapmayın ya..siz gidip bir anadoluya bakın,kadınların derdinin ne olduğunu anlarsınız..ya da başka bölgelere de bakıp anlayabilirsiniz..:))uzaklara gitmeyin ailenize bakın..daha da ilginci köşe yazarı posta gazetesinde yazıyormuş..allah kalemine kuvvet versinn inşallah diyelim..
anlayamadım da birisi açıklasın,kadınlar başlığı diyor,ama altında kızlar diye başlıyor..sonra o kızlar zina yapıyorlar ve öyle kadın oluyorlar..ya walla anlamadım:))))kadınların mı bu dert kızların mı..yoksa zina yaptırıp kızlarımızı, aslı hanım ,kadın mı yapmış:))) çözemiyorum kii…:)))
sevgili olmak,aşık olmak yatakta yatmak olarak algılanıyor,sevişmek midir ki aşk..sevgililer bunu mu yapmak zorundadır..aşk gibi sevgi gibi bir duygunun algılanma biçimine bir bakın..bir de millete sanki namus kontrolü yapılmış gibi,genelleme yapılmış..ne demektir kapımıza geleni geri çevirmemek?namus ,iffet ,haya ,ahlak bu kadar mı ayaklar altında..bu kadar mı ucuzlaştı her şey?
aslında o kadar çok yazılacak varki ama kimse yazdıklarımı okumaz ki..size kendi yaşadıklarımı anlatmak çok isterdim aslında..ama bize ne yazarlık veren var,ne de yazacağımız yer ne de okuyanımız var..ah olsa..ahhhh..,ben neler yazacağım da…
Aralık 21st, 2008 at 03:35
ya bende anlama problemi var ya da…??
ADMİN’e,
ilk paragrafınızla son paragrafınız çokk ilginç geldi..sanki siz siz değilsiniz…farkında mısınız?
”Kadının yazdıkları sahiden hoşuma gitti. Dobra dobra anlatmış herşeyi. Hatırlıyorum daha öncede bir kaç yazısını okuyup keyif almıştım.”ilk paragraf..
”Bazı kesimlerde var ki sevdiğim insan tek olsun başkası olmasın hep benimle birlikte kalsın isterler. Haklıdırlar aslıda. Bende bu görüşün savunucularındanım..’’son paragraf..
dobra dobra anlatmış ifadesi,doğruları korkmadan söylemek anlamında kullanılır ve hatta onay verilen,sizinde katıldığınız şeyler için denilir dobra dobra olmak…ama siz önce katılıyorsunuz (1.paragraf)sonra geri çekiliyorsunuz..(son paragraf)hangi taraftasınız anlayamadım ki:))
Aralık 21st, 2008 at 11:51
Bence hiçte komik değil, anlatılanlar yaşanan hayattan alıntılar. Anadoludaki kadınların sorunundan zaten bahsetmiyoruz, yazıda çağdaş günümüz kadınlarının ilişki durumundan söz edilmiş..
Bu arada yazdıklarımı yeterince dikkatli okumamışsın yada direkt başlığa bakıp ön yargınla birlikte yorum yapmışsın sanırım…
İkinci bölüm de ise Aslı Utkan’ın “Bizim için yolunda giden erkek için ‘olmayan’ nedir” sorusuna cevap vermişim kendimce. Erkeklerin neden yaptığına açıklık getirmişim.
Son paragrafta ise yukarıda bahsettiğimiz olaylardan çok uzakta olup, sadece tek bir kişiye aşık olup ve hayat boyu birlikte olmak isteyen insanların var olduğundan söz etmeye çalışmışım. Ve keşke bende onlar gibi olabilsem demeye getirmişim.
Umarım konuya açıklık getirmişimdir.
Sevgiler
Aralık 23rd, 2008 at 02:03
”çağdaş günümüz kadınlarının sorunlarından bahsediliyor..”
sevgili admin bu yazı da açık açık genç kız ve erkeklerin zina yapma durumları ballandıra ballandıra anlatılmış..
çağdaş günümüz kadınları,namuslarını,ahlaklarını kıyıya köşeye mi bırakmışlar?yazıklar olsun o zaman çağdaşlıklarına,düşünsünler biraz anne ve babalarını..
her konu olduğu gibi cinsellikte konuşulur,bir çok insan benimle cinsellikle ilgili bilgi edinmek adına konuşmuştur,bölümüm gereği de insanlara hastanede,özel yaşamlarıyla ilgili bir çok şey sormuşumdur.çağdaşlaşma belki bu konuyu rahatça konuşabilmektir ama nikahsız bir şekilde bunu fiiliyata dökmek değildirr..
bence bu yazının başlığı şu olmalıydı..
‘’sevgili demek, parasız yatılabilen …. mu demektir?”
bu yazıda, bunun cevabına ewet denilerek sanki açıklama yapılmış..
ceydaca..
Aralık 23rd, 2008 at 17:06
@ceyda ‘ ’
Senin dediğin gibi yazsaydım konu dağılıp farklı mecralara giderdi..
Aralık 25th, 2008 at 11:50
Bu yazı; erkeklerin, binbir zorlukla ilişkiye girmeye ikna ettikleri kadınları, neden ilişkinin hemen ertesi gününde terk ettiklerini açıklamıyor. Bir erkek, aylarca peşinde koştuğu bir bayanı sırf heyecanı bitti ya da bayanı elde ettikten sonra bu muymuş diyerek terk etmez. Bir çok erkek aylarca kendilerine zorluk yaşatan bayanla görüşmeye devam eder, böylece cinsel ilişki olayını uzun vadeye yayar. Asıl soru şu: Neden erkekler binbir güçlükle elde ettikleri bayanları ilişkiye girdikten sonra daha az aramaya, onlara daha az ilgi göstermeye başlar? Cevap şudur: Erkekler, sahip oldukları sevgili kim olursa olsun, isterse kız eşi benzeri olmayan biri olsun, başka kızlarla cinsel ilişkiye girmek ister. Bu erkeklerin bir çok farklı kızla beraber olma(cinsel anlamda) isteğinden kaynaklanır. Yeni hedef olan bayanın aşırı güzel olması ya da çok düzgün bir vücuda sahip olması gerekmez. Erkek, skor yapma hedefiyle diğer kızlara yönelir, onları ikna etmek için uğraşır ve amacına ulaşınca da kıza eskisine kıyasla daha az ilgi gösterir. Ama bu muymuş dediği için değil, farklı kadınları elde etmek için. Demek ki neymiş? Erkekler az ilgi göstermeye başladığında kendilerine daha farklı hedefler koymuşlardır, ilgi azalma meselesinin asıl sebebi de budur. Tabi, ilk ilişkiden sonra tamamen kızı görmezden gelen adamlar da vardır. Ama değerli bayanlar, her zaman akıllı olduğunuzu iddia ediyorsunuz madem, bir zahmet bir defalık ilişki isteyen erkeklerin kim olduğunu çözebilin artık, o kadar da saf değilsiniz..Ha anlaşılmıyor işte diyorsanız da cevabım şu olacak: Bayanların erkeklerden daha akıllı olduğunu iddia etmeyin. Çünkü değilsiniz. Erkeklerin çok net bir hedefi vardır, o da kıza sahip olmaktır. Siz ise genelde sadece savunma yaparsınız. Aradaki bu amaç farklılığı bile bayanların erkeklere yenilmesine yeter.
Şubat 27th, 2009 at 13:21
yazınız sonuna kadar okudum.ama son satırlara gelince biraz yadırgadım. madem bu kadar hedefleri gerçekçe gözlerle bakabiliyorsunuz ve yorumunu bu kadar net ve açık..bunu taktir ettim.. am aanlamadığım bu kadar dobra konuşan ne istediğini bilen bi erkek neden sadece at gözlüğü ile bakar erkek bi olaya…yani bi de kadınlar açısından baksanıza…yani bazı şeyler tek taraflı olmaz…evet bazı erkekler kadınla bi kere yatıyımda neye mal olursa olsund der.sonra çeker gider..tamam diyelim..en son yorumuz ;Ama değerli bayanlar, her zaman akıllı olduğunuzu iddia ediyorsunuz madem, bir zahmet bir defalık ilişki isteyen erkeklerin kim olduğunu çözebilin artık..buna açıklık getirmek istiyorum..bazı şeyler ve değerler vardır ki:bi insanın kalbine hitap eder. gerekten mutlu olur ve mutluluğu yakalamak ister…erkekler o kadar yalncı olduki:bakışlarında bile yalancı bi hüzün var..inanırsın gerçektne seversin alışırsın varlığına. ve ruhun ister sonra bedenin..kadınların önce o kişiyi ruhu istemeli. sonra bedeni. ama bu beden kavuşması olduğunda herşey bitiyorsa kadın nerden bilebilir ki erkeğin gerçek niyetini…
bi erkek açıkca bn seninle yatmak istiyorum var mısın diye belli etmiyor ki…bi aşık gibi davranıyor.. sahte aşıkla gerçek aşk o kadar karışıyor ki….
yani bu cümleyi kurarken erkek sadece yatmak ister başka bişey değil.. o zmn neden erkek evlenir evlenmek ister..o zmn hiçbir erkeğin duyguları yok..kalbi yok.erkek bişey hissetmez hissettiği tek şey bacak arasıdır..kadınlar sizin düşündüğünü düşünmez..her insanın duyguları vardır..sevgiye ihtiyacı vardır v ebunu paylaşacak birini arar…
sanırım siz hiçbirine sahip değilsiniz..o zmn insanda değilsiniz..
Mart 1st, 2009 at 16:55
Yazımı sonuna kadar okumuş ve kendi düşünce yapınız çerçevesinde tutarlı bir şekilde gayet güzel değerlendirmişsiniz. Önceki yorumumun büyük bir bölümü bayanlara yönelik bir tavsiye verme amacı taşımaktadır. Yani, bir erkek olarak kadınlara erkeklerin büyük çoğunluğunun asıl niyetlerinin ne olduğunu açıklamak istedim. Ta ki “Ama değerli bayanlar, her zaman akıllı olduğunuzu iddia ediyorsunuz…” ifadesine kadar.
Şimdi, tavsiye vermek isteyen bir erkek edasıyla yoruma başlayan, fakat birden aklına başka bir düşünce gelmişçesine ve kendisiyle çelişircesine kadınları eleştirmeye başlayan bendenizin böyle bir tavır içine girmem sebebi nedir? Yani zeki olduğunuzu iddia etmeyin gibi, saldırgan olarak kabul edilebilecek bir cümle seçmemdeki asıl neden nedir? Açıklıyorum:
Biz erkekler düşündüğünüzden daha kötü varlıklarız. İnanın bana, bir kız benim sevgilim bana ihanet etmez, bana yalan söylemez tarzında bir düşünce içerisinde boğuluyor, yani kendi kendini kandırıyorsa o kıza bu sözleri duyduğunuz anda acımaya başlayabilirsiniz. Çünkü, biz erkekler hem bu tip kızlara acıyoruz, hem de gülüyoruz. İlk nokta kendini burda belli ediyor. Kızlar kendilerini boş tesellilerle kandırırken ben erkeklerin kafalarının çalıştığını burda rahatlıkla söyleyebiliyorum; kızları ayakta uyutabiliyoruz. Hemen bu sözlerimi takiben içtenlikle de kabul ediyorum ki, zeka olarak ifade ettiğim bu husus son derece çirkindir. Erkeklerin ikiyüzlülüğünü, yalancılığını erkeklerin yüzde 99.9′u böyle yorumlarken(vay be, ne kadar zeki varlıklarız! gibisinden), bayanların çok büyük bir kısmı sizin gibi yorumlar, yani olması gerektiği gibi. Buraya kadar düşüncelerimi özetliyorum: Erkekler güvenilmezdir ve ben de onlardan biriyim. Güvenilir erkek, gerçekten yoktur; ölesiye aşık olduğumuz bir kıza da sahip olsak, yine de önceki yorumumda belirttiğim sebeplerden ötürü başka kızlara yöneliriz, kısmen ilgisizleşmeye başlarız. Sizin eleştirdiğiniz cümleye gelecek olursam, kesinlikle haklısınız. Erkekler olarak genelde kadın-erkek ilişkilerine at gözlüğüyle bakarız, ama ne yazık ki başka türlü davranmaya doğamız elvermiyor. Size tavsiye verme amaçlı yorum yazmaya başlayıp, sonra birden sizi eleştirme sebebim de kendini bu noktada belli ediyor işte. Diyorum ki; bayanlar dikkatli olun, bizler güveilmeziz. Kanmayın bize. Ve sonra hatırlıyorum ki, size iyi niyetle öğüt vermeye çalışan ben de bir erkeğim. Ve acımasızca devam ediyorum: Boşuna zeki olduğunuzu düşünmeyin, iddia etmeyin. Sizlerle farkımız amaçlar konusundadır. Kadınların büyük çoğunluğu gibi duygusal, sadık, güvenilir olamayız bizler. Bunun için kusura bakmayın diyeceğim, ama kusura bakmasanız erkeklere karşı bu kadar dolu olmazdınız.
Mart 2nd, 2009 at 09:34
kendinizi çok güzel ifade etmişsiniz. bu kadar sesur ve kendini bilen bi erkek ya dalga amaçlı bunları yazıyor yada gerçektne yukardaki sözlerden etkilenip tavsiye veriyordur. ama yine aynı moddasınız.. kızlar zeki değil erkekler zekidir ilişki konularında. kızlar olaya duygusal bakar erkekler o iş görülsün sonra skor amaçlı başka dallara konar. evet günümüzde olaylar ve artık kızlar neticesinde bile beyaz sayfaya isimler doldurmakla hadi bu syafa bitti oteki sayfayıda dolduruyum derdine düşmüşler…
ama bn bi insanın zeki olmasını sadece yaşadığı ilişikide duygularına göre hareket ettiği için yada öle davranmak istediği için davranan insanlara göre olduğuunu düşünmüyorum.
yani allah kızlara şu kadar zeka erkeklere bu kadar zeka veriyim diye yaratmamış. herkes aynı kefede. ama demek istediğiniz bnm anlatmak istediklerimden çok farklı bunu görebiliyorum..
ilişkilerdeki yaşanan olaylar söylenenler yapılanlar neticesinde böle bi yorum var..erkekler ilişkilerinde daha zeki diyorusnuz ma bu biraz ağır bi ihtam..en dğrusu erkekler ilişkilerinde skora baktıkları ve kalbimin duvarlarına taş ördüğü ve bu duyguları yaşamadığı için kolaylıkla üstesinden gelip sıyrılıyor sadece an ve yaşanmış bi değer olarak bakıyor..
ya merak ediyorum siz ne zmn duygularınızı yaşıyorusunuz. sadece maç seyrederken mi…
size verilen duyguları hangi çöplüğe attınız:)valla merak ediyorum…
son yorumunuza gelince bn erkeklere karşı dolu değilim. sadece bi erkeğe karşı doluyum…ondna sonra güvenim kayboldu zaten..yani erkeklere güvenilmeyeceğini biliyorum….
Mart 3rd, 2009 at 22:49
Benim kriterlerime göre, bir insanın bir başka kişinin, kadın olsun erkek olsun hiç farketmez, düşüncelerini yalanlarıyla değiştirebilmesi ya da bunu da bir tarafa bıraktım, karşısındakini yalanlarıyla uyutabilmesi zekanın bir göstergesidir. Hata yapmadan karşısındakini hata yapmaksızın, yıllarca itinayla kandırabilen erkekler tanıyorum. Şüphesiz, erkeklerin hepsi akıllıdır demek istemiyorum; ancak, bir erkeğin hedefi öyle stratejiktir ki ister istemez akıllı sıfatını elde edebiliyor. Ama kabul etmek gerekir ki, erkeklerin diğer konularda bu denli akıllı davranabilmesi mümkün olmuyor. İlk yorumumda da belirttiğim gibi akıllı nitelendirmesinin altında erkeklerin kutsal addettiği bir konu var: Mümkün olduğu kadar fazla kızla seks yap.
Allahın erkekleri ve kadınları yaratırken ne gibi bir hareket noktasından ilerlediğini bilemeyiz zaten. Ama; hayat koşullarından kaynaklanan ya da muhtemelen sizin ilişkilerde mükemmeli aramak veya duygusallık gibi sebeplerden ötürü kadınlar, ilişkilerde çok hatalı davranıyorlar. Ve az önce belirttiğim kriterim açısından değerlendirdiğimde, ben kadınların ilişki konusunda zeki olmadıklarını, en iyi ihtimalle aptal rolünü kabullendiklerini düşünüyorum.
Duygularımızı ne zaman yaşadığımızı bir erkek olarak ifade edeyim. Erkekler gerçekten aşık olduklarında, hisleri kadınlar kadar olmasa da oldukça yoğundur. Ancak, yine daha önce belirttiğim gibi bu yoğunluk, erkeklerin seks amaçlı tavırlarında sapma meydana getirmez. Erkek, doğası gereği yine aynı şekilde davranmaya devam eder; zira, hayatı buna endekslenmiştir. Bir erkek sabah kalktığında gece gördüğü cinsel içerikli rüyaları hayalinde tekrar canlandırır, etkisi kahvaltı saatine kadar devam eder, kahvaltıyı takiben çok kısa bir süre içerisinde seksle ilgili düşünceler tamamen sekse odaklanmış beyninde tekrar canlanır, dışarı çıktığında etrafında gördüğü bayanların yüzde 80′ini seks objesi olarak görür…İnanın önceki cümleyi durdurabileceğiniz bir nokta yoktur.
Erkeklere karşı dolusunuz derken de sizi kastetmemiştim. “Kadınların büyük çoğunluğu gibi duygusal, sadık, güvenilir olamayız bizler. Bunun için kusura bakmayın diyeceğim, ama kusura bakmasanız erkeklere karşı bu kadar dolu olmazdınız” ile ifade etmek istediğim şudur: Bizler, sizler yani kadınlar gibi sadık, güvenilir vb. değiliz. Bunun için kusura bakmayın diyeceğim, ancak bakmasaydınız ne şu an sizinle bu dialog içerisinde olurduk, ne de blogta böyle bir konu açılırdı. Bizlere karşı dolusunuz ve haklısınız. Ancak, ne yazık ki haklı olmanız bizleri çirkin hedeflerimizden saptırmıyor; hatta belki bu olumsuz düşünceleriniz bizleri bu konuda daha da istekli davranmaya itiyor.
Bakış açılarımız, ifade etmek istediklerimiz, hedeflerimiz siz bayanlardan çok farklı. Ve erkek egomla tekrar ifade edeyim; sizler bu kadar sadık, güvenilir oldukça ve bizler de bu kadar seks-endeksli oldukça erkekler ilişkilerde daha akıllı, stratejik davranırlar -yani erkekler akıllıdırlar-.
Aslında belirtmem gerekmiyor ama beni lanetlememeniz açısından söylemek istiyorum bunu. Ben son 4 yıldır, herhangi bir kız arkadaşıma ihanet etmedim. Şu an 23 yaşındayım ve bir bayan benimleyken içi rahattır. Sadece sizlere tavsiye vermek istemiştim. Ben ihanet etmeyi bırakmış olabilirm, ama dışarda milyonlarca azılı, stratejik davranan ve en önemlisi tek bir hedefe kitlenmiş erkek var
Tüm erkekler adına bu huyumuz için özür dilerim. Saygılar.
Mart 5th, 2009 at 01:12
slm lar burda yazılı olan bütün yorumları okudum kişilerin konuları paylaşmaları yorumları ve 1 den fazla konunun olması baya dağıtmış açıklamasını ama kesin bir sonuç yok ortada bayan: sağlık memuru ceyda mesleğiyle ilgili bildiklerini en üsteki : admin gazetede yazan köşe yazısının kendine göre olanını en alttaki yorum yapan arkadaşımız :EldredJonas da sanırım yara almış bir erkekten hepsini bir kefeye koymuş olarak anlatıyor ben kısaca yorum yapmadan şunu söylemek istiyorum :KADINLARA GÜVEN OLSAYDI ALLAH KIZLIK ZARI KOYMAZDI FAZLA YORUMA GEREK YOK HER İKİ TARAFINDA SEX DÜŞÜNDÜĞÜNDEN KAÇINILMAZ OLUYOR BKZ ÖRNEK : BEN 1 YILDIR ÇIKIYORUM SEVİYORUM DA EVLENECEĞİM GÜNÜ BEKLİYORUM ARAMIZDA GEÇEN KONULARDA ASLA SEX OLMAMIŞTIR HERŞEY ZAMANINDA YAŞANILIR SEVGİLİ OLMAK SEX YAPMAK DEĞİLDİR DİYECEKSİNİZKİ SEX İHTİYACINI NASIL KARŞILIYORSUN MERAK ETMEYİN ELİZABETH DURUMU YAPMIYORUM SEVGİLİM DURUMUMU BİLDİĞİNDEN O TÜR İHTİYACIMI O YOLUN YOLCULARIYLA YAPIYORUM SANMAYINKİ PARA VERİYORUM VERMİYORUMDA BANA HASTA OLAN ÇOK VAR PEŞİMDE ÇOK KIZ DOLAŞIYOR BEKARETİ DERT ETMEYEN DOSTLARIM VAR BENİ Bİ TATMAYAN Bİ DE TANIMAYAN PİŞMAN NEYSE YAAA ATEŞ OLMAYAN YERDEN DUMAN ÇIKMAZ ANLAYAN ANLAMIŞTIR
Mart 5th, 2009 at 08:50
@turbulance konuyu iyi anlamışsın. (: Seninkide farklı bir bakış açısı tabi.
Mart 5th, 2009 at 20:07
Turbulance isimli arkadaşın cümlelerini bir bütün olarak değerlendirmek imkansız, hatta işin doğrusu yazdığı kelimeler bir anlam oluşturmuyor. Zira, bu kadar kötü şekilde bir dil kullanımının insan zihninde bir anlam ifade edebilmesi mümkün değil.
Yorum yapmadan şunu söylemek istiyorum diyerek başlamış, ancak cümlenin devamında kadınlara güven olsaydı Allah kızlık zarı yaratmazdı demiş. Düşüncenin bu şekilde belirtilmesi bir yorum niteliğinde olmakla birlikte, kızlık zarının bilimsel olarak anlamı olmayıp güvenle ilişkilendirebileceğini belirtmekte. Neyse, Türkçe’yi kullanım gücü ya da cahilliği konusunda daha fazla yorum yaparak konuyu bambaşka bir yöne çekmek istemiyorum, zaten bu mesajım blogta yazdığım son mesaj olacaktır.
Turbulance adlı arkadaş,
Sevgili olmak seks yapmak değildir gibi bir ifadeyi senin gibi bir düşünce yapısına sahip biriyle tartışmak kesinlikle anlamsız olur; en ikna edici konuşmacı bile seni bu basit düşüncenden vazgeçiremez.
“Diyeceksiniz ki seks ihtiyacını nasıl karşılıyorsun” cümlesiyle senin aktif(!) seks hayatın konusunda meraklı olabileceğimiz düşüncesine kapılmışsın. Emin ol, kimsenin umrunda değil bu. Ayrıca, iddia ettiğin gibi bir çapkın olduğunu kabul etsek bile o tür ihtiyacımı o yolun yolcularıyla karşılıyorum gibi bir sözü burda dile getirmen gerçekten sahip olduğun kompleksin, başarısızlığın bir yansımasıdır. Sana hasta olan eminim çok kız vardır, ama hasta kelimesiyle bence kastedilmesi gereken şu: O kadar ezik biriyim ki, insanlar benimle aynı ortamda bulunduklarında hastalık kapıyorlar.
Anlayan anladı diyerek sözünü bitirimişsin ki bu da gerçekten takdire şayan bir ifade olmuş, tam sana göre. İnsanların genelde hiçbir şey bilmediklerinde ya da kendilerini ifade ederken tutarsızca davrandıklarında sığındığı -özellikle senin gibi eziklerin- bir sözdür. Sana hayatta başarılar dilerim.
Not: Bu mesajda geçen ezik türünden kelimeleri uygun bulmadığınız için mesajımı yayınlamayabilirsiniz; ancak, bu tür kişilerin zihniyetini değerlendirmek ve değiştirmek açısından bu tür kelimeleri kullanmak yararlı olabilir. Belki, biraz olsun kendilerini tanımalarına yardımcı olabiliriz.
Saygılar.
Mart 5th, 2009 at 23:39
anlamasını bilen anlayabiliyor ben yorum yapmıyorum derken eğer anlarsan sizin konunuzla ilgili bir yorum yapmıyorum dedim akıllı ortaya atılan konu ile yorum yapmıyorum ben sadece kendim konu yaratmak istedim hepsi bu okey good by
Mart 5th, 2009 at 23:42
sende atladın hemen sağol tam konu oldu müsait olduğum bir zaman yazdıklarını yakından değerlendireceğim hiç merak etme sadece bana gelen maildeki başlık yazısın ı okudum ilgileneceğimi bilesin diye yazdım yeterli olmadı bu kadarı ama şuan çok yoğunum emin ol çok iyi bir anlatım yapacağım sana :mr EldredJonas
Mart 6th, 2009 at 00:52
EldredJonas a hitaben yazıyorum.Aslında yorum yazmayacaktım.Ama çok saol ki turbulance ye gereken cvbı verebilmişsin.
İnsanlara güvenin cinsiyete bağlanması bana o kadar saçma geliyor ki.sadece cinselliği düşünen erkekler ne kadar varsa adam gibi erkekler de var.Ne kadar güvenilmez kadın varsa güvenilen kadın da var.içinde bulunduğumuz zaman öyle bir hal aldı ki kadın erkek arasındaki düşmanlık gittikçe artıyor.
Kızlık zarının güvenle ne alakası olduğunu bilmiyorum.Onun bilimsel anlamını bilmeyenler bence bir an önce araştırıp bulsunlar.Nedense kadın-erkek tartışmalarında hemen namus kavramı getiriliyor ortaya.Kızlık zarı sorgulanıyor.Bana göre bakirelik ne kadar varsa bakirlik de var.Eğer ki bir erkek girdiği ilişkileri skor boarduna yazıyorsa zaten erkekliğinden utansın.Çünkü erkeklik bu değil.
Allah kadına da erkeğe de özellikler vermiş ama bu erkek her istediğini yapsın kadın da oturup onu izlesin değil.Lütfen biraz mantıklı olalım…
Mayıs 1st, 2009 at 13:22
aslı hanım nasılbirdüşünceyle yazdınız ozaman kadınlardaaynı şekildeyapsınlar istedikleriyle olsunlar sonra adınıkoymadıgınız yatakta iyidiye erkege dönsünler peki neyedayanarak merak ettim erkeklere gelince evet amakadınlara gelince ıssızkadın olunmuyor neden burası türkiyemi yapanda vardır tabi ama ya herkes aynı olsa sizce hangi tarfta olurdunuz demiyorum bir mayıstaki şu yazdıklarınızı hangi hisle yazdınız meraktayım kadınmı erkekmi yasevginiz yok yada sevilmediniz yada yazınız daki şekle göre yazıyorsunuz anlamadım erkeklerin yüzdeyüz yada doksanı nın hoşuna gitmiştir peki>yazınızda oldugu gibi hercaimi siniz ki arkadaşınızı boşver yatagı iyse evlensede devam şeklinde ögütler vermek dogrumu kısacası şunmu kimkime dum duma olalım kimin eli kimin cebinde haydi doslar geniş pazara yatak var herkese miiii yollara düşermi herkes buyazıyla yada yaptım ama sen daha iysin bebeyim kadın cevap verir bende denedim ama sende bende iysinmi????
Mayıs 19th, 2009 at 23:06
ctn ,EldredJonas , çok bilmişleri öncelikle eldred ukalası kendini çok alim çok aydınmı sanıyorsun yazdıklarını sen yaşayabiliyormusun yaşıyormusun sen omu sun kişiliğin omu sen ne ayaksın ilk konuşmasını öğrende gel tosbalag ağzın iyi laf ediyor diye beyninin iyi çalıştığını düşünme yaşın kaç hayatının ne aşamasındasın hangi sınıfındansın bilmiyorum gerçi umrumdada değil ya adam ol ilk baş sonra iyi bir hayatı yaşa :SANA ANLATTIĞIM DEFALARCA TEKRAR ETTİĞİM ŞEYİ HALA ANLAMAMIŞSAN SENİN AKLINDAN ŞÜPHE EDERİM BURDA KONU AÇILMIŞ BU ( 1 ) BU KONUYU HERKEZ KENDİ AÇISINDAN YORUMLAYABİLİR BUNU BİL ( 2 ) BEN KONU İÇİNDEDE BELİRTİM BEN KONUYA YORUM YAZANLARIN DÜŞÜNCELERİNİ ELEŞTİREREK YORUM YAZMADIM Kİ SEN BENİM YAZDIKLARIMI ELEŞTİRİYORSUN!!! ( 3 ) KONU BAŞLIĞINI ELE ALARAK KENDİ FİKRİMCE YAZDIM KENDİ BAKIŞ AÇIMDAN SİTEYE YAZDIM ÖZELİKLE SANA DEĞİL AMA SAZAN GİBİ ATLAYAN SENDİN YARASI OLAN GOCUNUYORMUŞ DEMEKKİ …. KONUYA GELİNCE herkezin bu bay bayan ayırmaksızın bir yaşam tarzı vardır yüce yaradan herkezi bire şekilde yaşatıyor gönlünce hayatı insanlara sunuyor fikrim şu ki iyi kadın tiplemesi var kötü kadın tiplemesi var ben sana bir atasözü yazayım belki düşündürür : NE İNSANLAR GÖRDÜM ÜZERİNDE ELBİSE YOK ,NE ELBİSELER GÖRDÜM İÇİNDE İNSAN YOK !!! YANİ KADINI ELE ALIRSAK HER KADIN KADIN MUHAKAKKİ BİR DEĞİLDİR KADIN VARDIR NEFSİ SAYIF BU BÜYÜLÜ DÜNYANIN ŞEHVETİNE KAPILMIŞTIR NAMUSUNU GÖZ ARDI ETMEKSİZİN KADINLIĞINI KULLANARAK TÜRLÜ ŞEYLERDEN ZEVK ALIR VE GEÇİMİNİDE ÖYLE SAĞLAR HER KOLAY YATAĞA GİREN KADIN ZEVKLE YAPMAZ BUNU GÜNÜMÜZDE SEFALETİ YAŞAYANLAR VAR ÇARESİZLİĞİ YAŞAYANLAR VAR HAYATTA BİR TUTUNACAK DALI KALMAMIŞ KADINLAR VAR HAYATINDAN ÜMİDİ KESMİŞ İNSANLAR VAR DÜŞMÜŞTÜR BATAĞA KURTULAMIYORDUR YA KADIN DEYİNCE AKLA HADDİNDEN FAZLA AÇIKLAMA YAPILMASI GEREKİR,,,ÖYLE KADINLAR VARDIRKİ HAYATI TADINDA YAŞATMASINI BİLİRLER EŞLERİNE SEVGİLİLERİNE ANLAYIŞ AÇISINDAN KÜLTÜR AÇISINDAN GEÇİM ANLAYIŞINDAN SAYGIDAN BÇR ÖMÜR YAŞANILACAK KILIRLAR HAYATI HAYAT EBEDİ OLMASADA YERİNDE ZAMANINDA KADIN HAYATININ HAKKINI BİLEN BİLİPTE VERENDİR HAAAA CTN NİKLİ ARKADAŞIMIZ DİYORKİ VE GÖRÜNÜŞTE NEYİN NE OLDUĞUNU ANLAMAMIŞ ANLAYAMAMIŞ GÖRÜNÜYOR CAHİLLİK BUDUR ONUN İÇİN AÇIKLAMA YAPAYIM BİRDAHA CAHİL KALMASIN ZAVALLI ARKADAŞIMIZ DEDİMKİ KADINLARA GÜVEN OLSAYDI ALLAH KIZLIK ZARI KOYMAZDI DİYE … EVET BUNU EN ÇOK YUNANLILAR KULLANIR İHANET EN ÇOK ONLARDA VAR VE KADIN KONUSU ELE ALINIR BU DÜNYA İÇİN GEÇERLİDİR SADECE TÜRKİYE İÇİN DEĞİL… O SÖZÜN AÇIKLAMASIDA ŞU KENDİNİ SATAN BİR KADIN YOLDAN DÜŞMÜŞ BİR KADIN DİYELİMKİ BİRGÜN CİDDİ ŞEYLERİ GÖZE ALARAK HAYATINDAN KURTULMAK NAMUSLU OLMAK UĞRUNA YOLA GELMEYİ DÜŞÜNÜRSE O KADINA GÜVENİLMEZ GEÇMİŞİ HAYATI BOYUNCA ONU RAHATSIZ EDER O İSTEMESEDE YAŞAYACAĞI GÜZEL BİR HAYAT ONUN İÇİN FAZLA UZUN SÜRMEZ SORUNLAR ÇOK YAŞANIR ONU KABUL ETMİŞ OLAN KİŞİYE HAYATI YAŞANILMAZ HALE GETİRDİĞİNDE O KİŞİ ONU GEÇMİŞİNE GENELDE GERİ GÖNDERİR ODA NEYSE O OLMUŞ OLUR BU FARKLI BİR BAKIŞ AÇISI HERKEZİN DÜŞÜNCESİ KENDİNEDİR SADECE BENİM FİKRİM ÜSTÜNE BASA BASA YAZIYORUM BAZI ANLAYIŞI KIT OLANLAR VAR ELEŞTİRİDEN GERİ KALMAYACAK KAREKTERDE SORUN YARATMAYA BİREBİR OLANLAR,,,BENİM YAŞADIĞIM HAYAT 34 YIL SÜRMÜŞ OLSA BİLE ÇOK HIZLI GEÇTİ EVET 4 YIL BERABERLİĞİM OLAN EKMEĞE KURAN`I KERİME EL BASIPTA YEMİN ETMİŞTİK NİKAHIMIZ OLANA KADAR BİR YAKLAŞIMDA OLMAYACAKTIK AMA GÖRDÜMKİ KİMİNİN GÖZÜNÜ PARA HIRS BÜRÜMÜŞ VARLIĞA DÜŞKÜNLÜĞÜ FAZLAYMIŞ İMANI İÇİN ALLAH IN HUZURUNDA EVLENMEK İÇİN DEĞİLMİŞ KAPILMIŞ DÜNYA MALINA VARLIĞINA SATTI KENDİNİ DOKANMAYA KIYAMAZDIM BİR DEDİĞİNİ 2 ETMEDİĞİM HALDE KÜRKLER ALTINDA ARABALAR YALIDA KÖŞKTE OTURMAK İSTEMEKLER ÇOK ŞÜKÜR HALİM KEYFİM DURUMUM YERİNDE AMA BİRİLERİNE BİRŞEYLER AZ GELEBİLİYORMUŞ GÜVENİ OLMAYAN İNSAN SINIFINA BUNLAR GİBİLERİ GİRİYOR,,
ÇOK ŞÜKÜR ZENGİNİM DEMİYORUM YANLIŞ ANLAŞILMASIN KONUNUN İTİBARI İLE ANLATIYORUM BUNU BURDA YANLIŞ DÜŞÜNEN ARKADAŞLARIMA FAKİRDE DEĞİLİM BENİM MUTLULUĞUM HAYATIM BOYUNCA İNSANLARA EKMEK KAPISI OLMAK OLDU YUVALAR YIKILMASIN GÜZEL KÜÇÜK YUVALARINDA İNSANLAR GEÇİMSİZLİKLE YUVA YIKMASIN İSTİYORUM LÜKSE DE DÜŞKÜNLÜĞE KARŞIYIM AÇ DEĞİLİM AÇIKTA DEĞİLİM GÜNÜ GELİR İMALAT HANEDE İŞÇİLERİME İŞÇİ SIFATIYLA BAKMIYORUM BAKMADIM ARKADAŞ GÖRDÜM ONLARLA BERABER İMALAT YAPTIM GÜN GELDİ MAĞAZADA TEZGAHTA YARDIM ETTİM GÜN GELDİ PAZARLAMAYI ÇALIŞANLARIMLA YAPTIM GÜN GELDİ ONLARLA BERABER KAMYON YÜKLEDİM HAMALLIK YAPTIM AMA ASLA BİR GÜNE BİRGÜN KOLTUĞA GEÇİPTE HEPSİNİ TEPEDEN İZLEMEDİM ONCA ŞEY ELİMDE İKEN. İŞYERLERİMDE PATRON SIFATI OLMADIM İŞÇİ OLDUM MUHTAÇMI EDECEKTİM O EVLENECEĞİM KİŞİYİ AÇMI BIRAKACAKTIM AÇIKTAMI BIRAKACAKTIM BİRŞEYİNİ EKSİKMİ EDECEKTİM BÖYLELERİ BİR BENİM AÇIMDAN DEĞİL HAYATTA FAZLASIYLA VAR KENDİMİ ÖRNEK VEREREK ANLATMAK İSTEDİM SADECE BUDA YANLIŞ ANLAŞILMASIN RICA EDERİM AMA DİYORUMKİ ALLAH ISLAH ETSİN BÖYLESİNİ AÇGÖZLÜLÜĞÜN BÖYLESİNİ ALLAH DİYORUMKİ DÜŞMANIMA VERMESİN DERİM İYİKİ EVLENMEMİŞİM ALLAHIMA YÜZBİNLERCE KEZ ŞÜKÜRLER OLSUN FELAKETİN EŞİĞİNDEN DÖNDÜM ÇOK ÖNCEKİ YAZDIĞIM YORUMDAN BAHSEDEYİM YANLIŞ ANLAŞILMIŞSA DEDİMKİ ÇOK KADIN KIZ VAR PEŞİMDE YAKINLAŞMAK İSTEYEN İLİŞKİ YAŞAMAK İSTEYEN BEN SEÇİLMEM SEÇERİM AMA KONU ŞU ÖRNEĞİN ÇOK YAKIŞIKLI ARTİST GİBİ OLSAM ÖRNEĞİN 5 KURUŞUM OLMASA ÇAPAÇUL TAKILSAM BUNLAR BIRAK PEŞİMDEN GEZMEYİ YÜZÜME BAKMAZLAR BUNLAR MAL MÜLK PARA DERDİNDELER ZAMANINDA O DURUMDAYDIM EVET İTİRAF EDİYORUM 5 PARASIZ BİRİYDİM ESKİ BİR HARABE İÇİNDE TAHTALARIN ÜSTÜNDE KARTONLARI BATTANİYE YAPIP YATAN BİRİYDİM AÇ GEZEN BİRİYDİM O ZAMAN NERDELERDİ NEDEN KİMSE ELİMDEN TUTMADI AÇ AÇ GEZDİM İŞ BULANA KADAR HARAM YEMEDİM ÇALMADIM ÇIRPMADIM KİMSENİN HAKKINA GEÇMEDİM AMA GÜN GELDİ İŞ BULDUM ADAM GİBİ ÇALIŞTIM YILLARCA ÖĞRENDİM İŞİ ASKERE GİTTİM GELDİM BİRAZ DAHA ÇALIŞTIM TAZELEMEK AMACIYLA ÖĞRENDİKLERİMİ YEMEDİM İÇMEDİM PARA BİRİKTİRDİM KENDİ İŞYERİMİ AÇTIM ALLAH YÜRÜ YA KULUM DEDİ İMAN ETTİM İŞİME BAKTIM KISA ZAMANDA BÜYÜTTÜM İŞLERİMİ ŞUAN 387 AİLE EKMEK YİYOR GEÇİM SAĞLIYOR ÇOK MUTLUYUM EVET KADINA KIZA ÖNCEKİ KONULARDA BAHSETTİĞİM ŞEY BUNUN İÇİNDİR HELALİM OLCAKSA İNSAN GİBİ HAYATIMA ALIRIM BAŞKA TÜRLÜ HAYATIMDA NEBİR KADININ NE BİR KIZIN ASLA YERİ OLMAZ DEDİMKİ BEKARETİ DERT ETMEYEN YATIM KALKTIĞIM KİŞİLER VAR ONLARI ZİKREDERKEN DEMEK İSTEDİĞİM ASLA BİRİYLE OLMADIM O KİŞİLER O AMAÇLA PEŞİMDE OLAN KİŞİLERDİR DİYECEKLERİM BU KADARDIR BURDA KONUŞMASINI BİLEN ÇOK AMA ÇOK AZ İNSAN VAR ADMİN DOSTUM SANIRIM YAKINDA TAHMİN ETTİ NE DEMEK İSTEDİKLERİMİ ELEŞTİRİ YAPMADI KENDİSİNE TEŞEKÜRLERİMİ SUNUYORUM ANLADIMKİ İNSANLARA HERŞEYİ DETAYLICA ANLATMAK GEREKİYORMUŞ GÜNÜMÜZ İNSANLARI GENELDE KADIN ERKEK KONULARIYLA BİRBİRİNE DÜŞÜRÜLÜYOR BİR YÖNDE O PARTİ BU PARTİ YOK EFENDİM SAĞ SOL YOK O EĞRİ BU DOĞRU GİBİ TARTIŞMALAR NEDİR BİLİYORMUSUN İMAN ETKİ KENDİN İÇİN DOĞRU YOLDA OLDUĞUNU ANLA DÜNYADA NE İÇİN VARIZ NERDEN GELDİK NE İÇİN GELDİK NEREYE GİDİYORUZ BENCE HER İNSANIN BUNU KENDİNE SORMASI LAZIM KARŞISINDAKİ İNSANI ELEŞTİRMEDEN ÖNCE !!! HERKEZE SAYGI VE SEVGİLERİMİ SUNUYORUM İÇLERİNDE BENİ ANLAMAK İSTEMEYEN YADA ANLAYAMAYAN LAR DA DAHİL ALLAHA EMANETSİNİZ
Haziran 4th, 2009 at 00:04
peki merak ettiğim birşey var ,erkeklerin çoğu hiçbir zaman kalıcı bi rilişkiye gerçek uzun soluklu beraberliklere yaradılış olarak sahip değil mi?:(
erkek aldatıyor gününü gün ediyor ve uzun süreli de ilişkisi var?? neden ayrılmıyor ya da bu sevgi mi???
Temmuz 12th, 2009 at 23:30
elde eldilmicek kadın yok demişsiniz bi erkek ne yaparsa yapsın kadın kanmak istemedkden sonra bişey fayda etmez kendi farklı tutup digerleri bu derece yargılaman yanlış gerçi çogu öyle dogru
Ağustos 18th, 2009 at 13:26
ceyda sen ne kadar traji komiksin ya!!!
Kasım 7th, 2009 at 01:58
sayin ceyda ve diger bayanlar için aslı utkan dogruları yazmis posta okuyan biri olarak bir aralar aslı hanım yazilarini okdum su aralar yazmiyor once yazilari okutyalım sonra yorum yapalim, kadınların derdi cok erkeklerinki de beter bu böyledir.